Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

Γερμανίδα νομπελίστρια βιολόγος: Πολλὰ φῦλα; Αὐτὸ εἶναι ἀνοησία!

 

Γερμανίδα νομπελίστρια βιολόγος: Πολλὰ φῦλα; Αὐτὸ εἶναι ἀνοησία!


http://aktines.blogspot.com/2022/09/blog-post_9.html

Γιατί ὑπάρχουν μόνο δύο φῦλα - ἀκόμα κι ἂν ὑπάρχει ἕνα εὐρὺ πολιτισμικὸ καὶ ὁρμονικὸ εὗρος ἐντὸς τῶν βιολογικῶν φύλων. Καὶ γιατί ὁ queer ἐπίτροπος τῆς ὁμοσπονδιακῆς κυβέρνησης πρέπει νὰ τὸ ξέρει αὐτό. Μιὰ συζήτηση μὲ τὴ βιολόγο καὶ βραβευμένη μὲ Νόμπελ Christiane Nüsslein-Volhard γιὰ τὴν τρὰνς ἰδεολογία, τοὺς ἀφελεῖς πράκτορές της καὶ γιατί θεωρεῖ «τρέλα» τὸν σχεδιαζόμενο (γερμανικὸ) νόμο αὐτοδιάθεσης. - Παρακάτω ἡ συνέντευξη γιὰ τὸ γερμανικὸ περιοδικὸ ΕΜΜΑ / ΚΟ

Κυρία καθηγήτρια Nüsslein-Volhard, ὁ queer ἐπίτροπος τῆς ὁμοσπονδιακῆς κυβέρνησης, Sven Lehmann, ἰσχυρίζεται: Τὸ νὰ πιστεύει κανεὶς ὅτι ὑπάρχουν δύο φῦλα εἶναι ἀντιεπιστημονικό. Ὑπάρχουν πολλὰ φῦλα.
 
[ΚΟ: Ὁ Sven Lehmann βουλευτὴς μὲ τὸ κόμμα τῶν Πρασίνων καὶ ὁμοφυλόφιλος, εἶναι ὁ Ἐπίτροπος τῆς Ὁμοσπονδιακῆς Κυβέρνησης γιὰ τὴν Ἀποδοχὴ τῆς Σεξουαλικῆς Διαφορετικότητας καὶ τῆς Διαφορετικότητας τῶν Φύλων (γνωστὸς μὲ τὸ παρατσούκλι «Queer Ἐπίτροπος») στὴν κυβέρνηση συνασπισμοῦ τοῦ Καγκελάριου Όλαφ Σὸλτς ἀπὸ τὸ 2021]

Αὐτὸ εἶναι ἀντιεπιστημονικό! Ἴσως ὁ κ. Lehmann ἔχασε τὸ βασικὸ μάθημα στὴ βιολογία.

Τότε, ἂς τὸ καλύψουμε αὐτό.

Ἐντάξει. Ὅλα τὰ θηλαστικὰ ἔχουν δύο φῦλα καὶ ὁ ἄνθρωπος εἶναι θηλαστικό. Ὑπάρχει τὸ ἕνα φῦλο ποὺ παράγει τα ὠάρια, ἔχει δύο χρωμοσώματα Χ. Αὐτὸ λέγεται θηλυκό. Καὶ ὑπάρχει τὸ ἄλλο ποὺ κάνει τὸ σπέρμα, ἔχει ἕνα Χ καὶ ἕνα Υ χρωμόσωμα. Αὐτὸ λέγεται ἀρσενικό. Καὶ ὅταν ἕνα ὠάριο συγχωνεύεται μὲ ἕνα σπέρμα, γεννιέται ἕνα νέο ὄν.

Παραδείγματα ἀπὸ τὸν κόσμο τῶν ζώων εἶναι πάντα δημοφιλῆ, μὲ σκοπὸ νὰ ἀποδείξουν τὴν ὕπαρξη πολλῶν φύλων. Τί γίνεται λοιπὸν μὲ τὰ σαλιγκάρια, γιὰ παράδειγμα;

Αὐτὰ εἶναι ἑρμαφρόδιτα. Ἔχουν καὶ τὰ δύο: σπέρμα καὶ ὠάρια. Ἔτσι μποροῦν νὰ γονιμοποιήσουν τὸν ἑαυτό τους. Ὡστόσο, συνήθως ζευγαρώνουν μὲ ἄλλο σαλιγκάρι. Γιατί ὅταν ζευγαρώνει μὲ τὸν ἑαυτό του, οἱ ἀπόγονοι εἶναι ἀπολύτως ἰσότιμοι κληρονομικοί. Ὡστόσο, ἐὰν δύο διαφορετικοὶ ὀργανισμοὶ ἀναμειγνύουν τὸ γονιδίωμά τους, ὑπάρχει μεγαλύτερο εὗρος παραλλαγῶν καὶ οἱ ἀπόγονοι εἶναι συνήθως πιὸ βιώσιμοι. Γι' αὐτὸ ἡ ἀρχὴ αὐτὴ ἔχει ἐπικρατήσει στὴ φύση. Τὸ γεγονὸς ὅτι ὑπάρχουν ἑρμαφρόδιτα δὲν ἀλλάζει τὸ γεγονὸς ὅτι ὑπάρχουν δύο γεννητικὰ κύτταρα, τὰ ὠάρια καὶ τὸ σπέρμα, ἄρα καὶ δύο φῦλα.

Τὸ 2017, ὡστόσο, τὸ Ὁμοσπονδιακὸ Συνταγματικὸ Δικαστήριο ἀποφάσισε ὅτι, ἐκτὸς ἀπὸ τὸ «θηλυκὸ» καὶ τὸ «ἀρσενικό», θὰ πρέπει νὰ ὑπάρχει μιὰ καταχώριση τρίτου φύλου «διαφορετικὸ» γιὰ τὰ ἰντερσὲξ ἄτομα.

Ἡ διαφυλοφιλία (ὅταν ἐμφανίζονται ἀρσενικὰ καὶ γυναικεῖα χαρακτηριστικὰ) προκαλεῖται ἀπὸ πολὺ σπάνιες ἀποκλίσεις, γιὰ παράδειγμα στὸ σύνολο τῶν χρωμοσωμάτων. Ἀλλὰ καὶ τὰ ἰντερσὲξ ἔχουν χαρακτηριστικὰ καὶ τῶν δύο φύλων, δὲν εἶναι ἕνα «τρίτο» φῦλο.
Ὑπάρχει ὅμως ἕνα εὐρὺ φάσμα μέσα σὲ ἕνα βιολογικὸ φῦλο.
Φυσικά. Ὑπάρχουν πολὺ «θηλυκοὶ» ἄντρες καὶ πολὺ «ἀρρενωπὲς» γυναῖκες, ποὺ δὲν ἔχει νὰ κάνει μόνο μὲ πολιτισμικοὺς παράγοντες, ἀλλὰ καὶ μὲ διαφορετικὰ ἐπίπεδα ὁρμονῶν, μεταξὺ ἄλλων. Ὑπάρχει τεράστιο φάσμα. Αὐτὸ εἶναι τὸ συναρπαστικὸ μέρος.

Ὡστόσο, ἡ τρέχουσα πολιτικὰ ὀρθὴ διατύπωση δὲν εἶναι ὅτι ἕνας βιολογικὸς ἄνδρας «νιώθει γυναῖκα» καὶ ὅτι ἡ κοινωνία καὶ οἱ νομοθέτες πρέπει νὰ τοῦ δώσουν τὴν εὐκαιρία νὰ ζήσει στὸ ἐπιθυμητὸ φῦλο.
 
Ἀλλά: Αὐτὸ τὸ ἄτομο δὲν εἶναι καθόλου ἄντρας, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα εἶναι γυναῖκα.
Αὐτὸ εἶναι ἀνοησία! Εἶναι εὐσεβὴς πόθος. Ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ θέλουν νὰ ἀλλάξουν φῦλο, ἀλλὰ δὲν τὰ καταφέρνουν. Παραμένουν XY ἢ XX. Ἡ οὐσία εἶναι ὅτι τὸ ἂν ἔχετε ἢ ὄχι χρωμόσωμα Υ ἔχει ἐπίδραση στὴν ἀνάπτυξη τοῦ ἐμβρύου κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ἐγκυμοσύνης καὶ φυσικὰ καὶ στὴν ἀνάπτυξη κατὰ τὴν ἐφηβεία. Ἑπομένως, τὰ ἀγόρια ἔχουν διαφορετικὰ χαρακτηριστικὰ φύλου ἀπὸ τὰ κορίτσια καὶ αὐτὸ δὲν μπορεῖ νὰ ἀναιρεθεῖ. Οἱ ἄνθρωποι διατηροῦν τὸ φῦλο τους γιὰ μιὰ ζωή. Φυσικά, οἱ ὁρμόνες μποροῦν νὰ χρησιμοποιηθοῦν γιὰ νὰ κάνουν ἕνα κορίτσι ποὺ παίρνει τεστοστερόνη, γιὰ παράδειγμα, νὰ κάνει βαριὰ φωνὴ καὶ νὰ ἀφήσει γένια. Ἀλλὰ ἀπὸ αὐτό, τὸ κορίτσι δὲν θὰ ἀναπτύξει ὄρχεις καὶ δὲν θὰ παράγει σπέρμα. Καὶ τὰ βιολογικὰ ἀρσενικὰ δὲν παράγουν ὠάρια, ἀκόμη καὶ μὲ ὁρμόνες, καὶ δὲν μποροῦν νὰ κάνουν παιδιά. Τὸ πρόβλημα μὲ αὐτὸ προκύπτει ὅταν συμβαίνουν μὴ ἀναστρέψιμες παρεμβάσεις. Μὲ ἐπεμβάσεις πάντως. Ἀλλὰ καὶ οἱ ὁρμόνες προσθέτουν κάτι στὸ σῶμα ποὺ δὲν προορίζεται ἐκεῖ. Οἱ ὁρμόνες προκαλοῦν πολλὰ στὸ σῶμα - σὲ μεγάλη ποικιλία ἐπιπέδων, τόσο σωματικὰ ὅσο καὶ ψυχολογικά. Νομίζω ὅτι εἶναι ἐξαιρετικὰ τολμηρὸ νὰ τὸ δοσολογεὶς σωστὰ καὶ νὰ τὸ παίρνεις συνεχῶς. Τὸ σῶμα δὲν μπορεῖ νὰ τὸ χειριστεῖ καλὰ μακροπρόθεσμα. Κάθε ὁρμόνη ποὺ παίρνει ἕνα ἄτομο ἔχει παρενέργειες. Ἡ λήψη ὁρμονῶν εἶναι ἐγγενῶς ἐπικίνδυνη.

Στὸ μέλλον, οἱ νέοι ἄνω τῶν 14 ἐτῶν θὰ πρέπει νὰ μποροῦν νὰ προσδιορίζουν μόνοι τους τὸ φῦλο τους.
 
Αὐτὸ εἶναι τρέλα! Στὰ 14, πολλὰ κορίτσια εἶναι δυστυχισμένα στὴν ἐφηβεία. Τὸ ξέρω κι ἐγώ. Ἤμουν ἐπίσης δυστυχισμένη στὰ 14 καὶ προτιμοῦσα νὰ εἶμαι ἀγόρι. Τότε δὲν μοῦ ἐπιτρεπόταν κἂν νὰ φορέσω παντελόνι ἢ νὰ κουρέψω τὰ μαλλιά μου. Ἔβριζα τὸν ἑαυτό μου πολλὲς φορὲς καὶ σκεφτόμουν: Προτιμῶ νὰ εἶμαι ἄντρας! Γιατί ἂν θέλεις νὰ κάνεις μιὰ δουλειὰ στὴν ὁποία κυριαρχοῦν οἱ ἄντρες, τότε φυσικὰ εἶναι καλύτερα ἂν εἶσαι κι ἐσὺ ἄντρας. Ἀλλὰ τότε πρέπει νὰ βρεῖς ἕναν τρόπο νὰ ἐπιβληθεῖς. Αὐτὸ συμβουλεύεις τὰ κορίτσια νὰ κάνουν καὶ μὲ αὐτὸ πρέπει νὰ τὰ στηρίξεις.
 
Πιστεύετε ὅτι εἶναι σωστὸ ὅτι ὁ νομοθέτης ἐπιτρέπει στοὺς ἀνθρώπους νὰ ὑποβάλλονται στὴ λεγόμενη ἀλλαγὴ φύλου;
 
Ὁ νομοθέτης δὲν μπορεῖ καθόλου νὰ ἐπιτρέψει ἀλλαγὴ φύλου. Λέει ἁπλῶς: Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα, αὐτὴ ἡ γυναῖκα μπορεῖ νὰ ἰσχυριστεῖ ὅτι εἶναι ἄντρας. Καὶ ἀντίστροφα. Ἡ βιολογικὴ βάση δὲν πρέπει νὰ ἀλλάξει. Καὶ ἂν τώρα ἕνας ἄντρας ἰσχυριστεῖ ὅτι εἶναι γυναῖκα καὶ πάει σὲ ἕνα ἀθλητικὸ σωματεῖο γιὰ νὰ παίξει μὲ τίς γυναῖκες ἐκεῖ, τότε αὐτὸ εἶναι πρόβλημα. Λόγῳ τῶν ἀνδρικῶν ὁρμονῶν του, αὐτὸ τὸ ἄτομο εἶναι πιὸ δυνατὸ καὶ τρέχει πιὸ γρήγορα. Βασικὰ εἶναι σὰν ντόπινγκ. Καὶ ἂν δὲν ἐπιτρέπεται κἂν νὰ τὸ πεῖτε - αὐτὸ δὲν εἶναι δυνατό.
 
Τὸ Ὁμοσπονδιακὸ Συνταγματικὸ Δικαστήριο ἔχει ἐκδώσει ἀρκετὲς ἀποφάσεις σχετικὰ μὲ τὸν τρανσεξουαλισμὸ καὶ τὴ διαφυλοφιλία ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ τὴν ἔννοια τοῦ φύλου. Ἡ ἀπόφαση τοῦ 2017 ἀναφέρει: «Στὶς ἰατρικὲς καὶ ψυχοκοινωνικὲς ἐπιστῆμες, ὑπάρχει εὐρεῖα συμφωνία ὅτι τὸ φῦλο δὲν μπορεῖ νὰ προσδιοριστεῖ ἢ ἀκόμη καὶ νὰ παραχθεῖ ἀποκλειστικὰ μὲ βάση γενετικά-ἀνατομικά-χρωμοσωμικὰ χαρακτηριστικά, ἀλλὰ καθορίζεται ἐπίσης ἀπὸ κοινωνικοὺς καὶ ψυχολογικοὺς παράγοντες». Τί λέει ἡ βιολόγος καὶ νομπελίστρια;
 
Αὐτὸ εἶναι ἀνοησία. Τὸ πῶς αἰσθάνεστε μπορεῖ νὰ ἀλλάξει ἀπὸ τίς κοινωνικὲς καὶ ψυχολογικὲς συνθῆκες. Ὄχι ὅμως τὸ βιολογικὸ σέξ. Ὅπου πραγματικὰ ἀσκεῖται ἡ ἐπιστήμη, αὐτὸ εἶναι ἐπίσης ἐντελῶς ἀδιαμφισβήτητο.
 
Ἄλλωστε αὐτὴ ἡ διατύπωση προέρχεται ἀπὸ τὸν Γερμανικὸ Ἰατρικὸ Σύλλογο.
 
Καὶ ἐσεῖς εἶστε προφανῶς μπερδεμένοι: ἡ διάκριση μεταξὺ φύλου (Sex) καὶ φύλου (Gender). Φυσικὰ ὑπάρχει ἕνα εὗρος ὅσον ἀφορᾷ τὸ φῦλο, τὸ κοινωνικὸ φῦλο, ἐνῶ τὸ βιολογικὸ φῦλο εἶναι μόνο γυναικεῖο ἢ ἀρσενικό. Τέλος. Φυσικά, ἕνα κορίτσι μπορεῖ νὰ ἐπιθυμεῖ νὰ λέγεται μὲ τὸ ὄνομα ἑνὸς ἀγοριοῦ. Αὐτὸ συνέβαινε ἤδη μὲ τὸν «Γιῶργο» στὸ "Fünf Freunde" («Οἱ Πέντε Φίλοι» παιδικὸ βιβλίο τῆς Ἀγγλίδας συγγραφέα Ἔνιντ Μπλάϊτον).
Ὅταν ἡ φοιτήτρια διδακτορικοῦ βιολογίας Marie-Luise Vollbrecht θέλησε νὰ δώσει μιὰ διάλεξη γιὰ τὴν ἰσότητα τῶν φύλων στὸ Πανεπιστήμιο Humboldt στὴ «Νύχτα τῶν Ἐπιστημῶν», ὑπῆρξαν διαμαρτυρίες. Τὸ πανεπιστήμιο ἀκύρωσε τὴ διάλεξη.
Θέλουν τώρα νὰ καταργήσουν καὶ τὰ μαθήματα βιολογίας; Δὲν θέλουμε πλέον νὰ ξέρουμε ποιοὶ εἴμαστε καὶ πῶς καθορίζεται τὸ φῦλο; Δὲν πρέπει νὰ τὸ μάθει κανεὶς πιὰ γιατί εἶναι χάλια; Θυμᾶμαι, ὡστόσο, ὅτι ὑπῆρχαν ἐκστρατεῖες μίσους ἐναντίον τοῦ ἐρευνητῆ ποὺ εἶχε ἀνακαλύψει τὸ γονίδιο ποὺ καθορίζει τὸ φῦλο στὸ χρωμόσωμα Υ ἤδη ἀπὸ τὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ 1980. Προφανῶς, κατηγορήθηκε ὅτι ἔκανε κάτι τρομερὸ γιὰ τὴν ἀνθρωπότητα ἁπλῶς καὶ μόνο ἐπειδὴ ἀνακάλυψε τὸ γονίδιο ποὺ διεγείρει τὴν παραγωγὴ τεστοστερόνης. Αὐτὸ ἦταν ἐντελῶς τρελό, φρίκη! Ἀλλὰ μπορεῖτε νὰ δεῖτε ὅτι οἱ ἄνθρωποι δὲν ἔχουν ἰδέα γιὰ τὴ βιολογία. Ἡ ἔλλειψη παιδείας σὲ αὐτὸν τὸν τομέα εἶναι τρομερή.
 
Ἔχετε βιώσει ἐσεῖς οἱ ἴδιοι αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὴν ἐχθρότητα πρὸς τὰ γεγονότα καὶ τὴν ἐπιστήμη;
 
Φυσικά. Ἐὰν κάνετε ἔρευνα γιὰ ἔμβρυα, εἶστε ἤδη κακός, γιατί ὅλοι ὑποθέτουν ἀμέσως ὅτι δὲν σχεδιάζετε τίποτα ἄλλο ἀπὸ τὸ νὰ χειριστεῖτε τὰ ἔμβρυα. Τὸ μόνο ποὺ ἔπρεπε νὰ κάνω ἦταν νὰ ἀνοίξω τὸ στόμα μου καὶ νὰ πῶ ὅτι ἔκανα ἔρευνα γιὰ ἔμβρυα -ἀκόμα κι ἂν ἦταν μόνο ἔμβρυα μῦγες- καὶ μοῦ ἐπιτέθηκαν! Δυστυχῶς, ἡ ἐχθρότητα πρὸς τὴν ἐπιστήμη στὴ Γερμανία εἶναι ἰδιαίτερα ἔντονη. Μπορεῖ νὰ ἔχει βελτιωθεῖ λίγο λόγῳ κορωνοϊοῦ. Πολλοὶ ἄνθρωποι εἶδαν ὅτι ἡ ἐπιστήμη πρέπει νὰ ἀκούγεται. Καὶ ὅτι μπορεῖ νὰ εἶναι δυσμενὲς νὰ ἰσχυριστεῖς ὅτι ὁ ἰὸς δὲν ὑπάρχει καθόλου, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ δὲν τὸν θέλεις.
 
Ἡ ἄρνηση τῶν βιολογικῶν γεγονότων πηγαίνει ἐκπληκτικὰ μακριά. Πρόσφατα, ἡ τράνς-ἀκτιβιστικὴ σκηνὴ ἀπαίτησε ὁ ἀκρωτηριασμὸς τῶν γυναικείων γεννητικῶν ὀργάνων νὰ μὴν περιγράφεται πλέον ὡς τέτοιος. Αἰτία: Τὸ αἰδοῖο δὲν εἶναι ἀπὸ μόνο του γυναικεῖο μέρος τοῦ σώματος.
 
Φυσικά, τὸ αἰδοῖο εἶναι γυναικεῖο σεξουαλικὸ ὄργανο! Πρέπει νὰ πάρετε στὰ σοβαρὰ αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους;

Προφανῶς.
 
Εἶναι ἀπολύτως σαφὲς ὅτι οἱ τρανσέξουαλ δὲν πρέπει νὰ ὑφίστανται διακρίσεις. Ὅταν οἱ ἄνθρωποι ἀντιμετωπίζονται ἄσχημα, αὐτὸ εἶναι κακό. Ἀλλὰ δὲν μποροῦν νὰ ἐπιβάλλουν τίς ἰδέες τους σὲ ὅλους ὡς γεγονότα.