Γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ Ἱερὸ Βῆμα
Ζωή (2024), σ. 114.
Γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ Ἱερὸ Βῆμα
Ζωή (2024), σ. 114.
Τὰ προγράμματα ὑποστήριξης τῆς «διαφορετικότητας» γεννοῦν διχόνοιες καὶ ἐπιδεινώνουν τὰ αἰσθήματα ἀδικίας στὰ σχολεῖα καὶ στὶς ἐπιχειρήσεις
https://mumdadandkids.gr/oikogeneia/ta-programmata-ypostiriksis-tis-diaforetikotitas-gennoyn-dixonoies-kai-epideinonoun-ta-aisthimata-adikias
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
π. Ἰωάννου Gascuel, Καρδιακὴ Προσευχὴ
Ἡ παιδεία κατὰ τοὺς τρεῖς Ἱεράρχες
περιοδικὸ ΖΩΗ (2025), σ.
Ἡ ἑορτὴ τῶν 30 Ἱεραρχῶν ἀπὸ τῆς ἀρχῆς συστάσεως σχεδὸν τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους ἐθεσπίσθη ὡς ἑορτὴ τῶν σχολείων καὶ τῶν Πανεπιστημίων. Οἱ ἅγιοι ὁρίζουν τὴν παιδεία ὡς «μετάληψιν ἁγιότητος» καὶ ὄχι ὡς συσσώρευση γνώσεων καὶ πληροφοριῶν ἀποκομμένων ἀπὸ τὴν ὀρθὴ συμπεριφορά. Ἀκολουθεῖ μία μικρὴ ἀνθολογία μὲ τὴν ἐλπίδα νὰ ἀκουστεῖ ἀπὸ διδάσκοντες καὶ διδασκομένους.
http://aktines.blogspot.com/2024/12/1700.html
Ἐν Κυθήροις τῇ 1ῃ Ἰανουαρίου 2025
Ἀριθ. Πρωτ.: 1
ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΙ Τῼ ΝΕῼ ΕΤΕΙ
(ὑπ’ ἀριθ. 243/2025)