Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025
Γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ ἱερὸ Βῆμα
Γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ Ἱερὸ Βῆμα
Ζωή (2024), σ. 114.
Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025
Τὰ προγράμματα ὑποστήριξης τῆς «διαφορετικότητας» γεννοῦν διχόνοιες καὶ ἐπιδεινώνουν τὰ αἰσθήματα ἀδικίας στὰ σχολεῖα καὶ στὶς ἐπιχειρήσεις
Τὰ προγράμματα ὑποστήριξης τῆς «διαφορετικότητας» γεννοῦν διχόνοιες καὶ ἐπιδεινώνουν τὰ αἰσθήματα ἀδικίας στὰ σχολεῖα καὶ στὶς ἐπιχειρήσεις
https://mumdadandkids.gr/oikogeneia/ta-programmata-ypostiriksis-tis-diaforetikotitas-gennoyn-dixonoies-kai-epideinonoun-ta-aisthimata-adikias
Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025
Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ βιβλίο: Καρδιακὴ Προσευχὴ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
π. Ἰωάννου Gascuel, Καρδιακὴ Προσευχὴ
Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025
Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025
Ἡ παιδεία κατὰ τοὺς Τρεῖς Ἱεράρχες
Ἡ παιδεία κατὰ τοὺς τρεῖς Ἱεράρχες
περιοδικὸ ΖΩΗ (2025), σ.
Ἡ ἑορτὴ τῶν 30 Ἱεραρχῶν ἀπὸ τῆς ἀρχῆς συστάσεως σχεδὸν τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους ἐθεσπίσθη ὡς ἑορτὴ τῶν σχολείων καὶ τῶν Πανεπιστημίων. Οἱ ἅγιοι ὁρίζουν τὴν παιδεία ὡς «μετάληψιν ἁγιότητος» καὶ ὄχι ὡς συσσώρευση γνώσεων καὶ πληροφοριῶν ἀποκομμένων ἀπὸ τὴν ὀρθὴ συμπεριφορά. Ἀκολουθεῖ μία μικρὴ ἀνθολογία μὲ τὴν ἐλπίδα νὰ ἀκουστεῖ ἀπὸ διδάσκοντες καὶ διδασκομένους.