Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025

Γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ ἱερὸ Βῆμα

 

Γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ Ἱερὸ Βῆμα

Ζωή (2024), σ. 114.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025

Τὰ προγράμματα ὑποστήριξης τῆς «διαφορετικότητας» γεννοῦν διχόνοιες καὶ ἐπιδεινώνουν τὰ αἰσθήματα ἀδικίας στὰ σχολεῖα καὶ στὶς ἐπιχειρήσεις

Τὰ προγράμματα ὑποστήριξης τῆς «διαφορετικότητας» γεννοῦν διχόνοιες καὶ ἐπιδεινώνουν τὰ αἰσθήματα ἀδικίας στὰ σχολεῖα καὶ στὶς ἐπιχειρήσεις

https://mumdadandkids.gr/oikogeneia/ta-programmata-ypostiriksis-tis-diaforetikotitas-gennoyn-dixonoies-kai-epideinonoun-ta-aisthimata-adikias

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025

Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ βιβλίο: Καρδιακὴ Προσευχὴ

 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

π. Ἰωάννου Gascuel, Καρδιακὴ Προσευχὴ

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025

Ἡ παιδεία κατὰ τοὺς Τρεῖς Ἱεράρχες

 

Ἡ παιδεία κατὰ τοὺς τρεῖς Ἱεράρχες

περιοδικὸ ΖΩΗ (2025), σ. 

 

Ἡ ἑορτὴ τῶν 30 Ἱεραρχῶν ἀπὸ τῆς ἀρχῆς συστάσεως σχεδὸν τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους ἐθεσπίσθη ὡς ἑορτὴ τῶν σχολείων καὶ τῶν Πανεπιστημίων. Οἱ ἅγιοι ὁρίζουν τὴν παιδεία ὡς «μετάληψιν ἁγιότητος» καὶ ὄχι ὡς συσσώρευση γνώσεων καὶ πληροφοριῶν ἀποκομμένων ἀπὸ τὴν ὀρθὴ συμπεριφορά. Ἀκολουθεῖ μία μικρὴ ἀνθολογία μὲ τὴν ἐλπίδα νὰ ἀκουστεῖ ἀπὸ διδάσκοντες καὶ διδασκομένους. 

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025

Συμβουλὲς Μεγάλου Ἀντωνίου

 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Ζωὴ (2024), σ. 103